loading...
عاشق ومعشوق
رز بازدید : 0 یکشنبه 24 فروردین 1393 نظرات (5)

سلام...من رز هستم این وب رو برای تمام عاشقا درست کردم...همه میتونن بیان ونظربدن...یه آجی دارم به نام فردوس ماهه به ویژه برای اون درستش کردم..پنج ماه ازش بزرگترم  البته...همین..امیدوارم ازمطالبی که میذارم راضی باشین و نظرهم یادتون نره..فعلا بابای ..........

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط Feri Lambert در تاریخ 1393/01/26 و 13:11 دقیقه ارسال شده است

امروز سره تو توي مدرسه بايکي ازدوستام بحثم شد...همين شقايق روميگم...هي دخالت ميکرد منم عصباني شدم...
پاسخ : اشکال نداره گلم...بیخی...تو بگو قبول می کنی؟
پاسخ : اشکال نداره گلم...بیخی...تو بگو قبول می کنی؟

این نظر توسط Feri Lambert در تاریخ 1393/01/25 و 13:56 دقیقه ارسال شده است

منم خوزستاني ام!!!!!!!!!اميديه زندگي ميکنم،ميشناسي؟
من:لباي صورتي وخوش فرم.لب بالام انگارمث پاييني گرده...چشماي قهوه اي تيره وکشيده...برنزه،سفيد وسبزه...موهاي قهوه اي-مشکي...
آجي دوتامون خوزستاني هستيم...نزديکيم...
پاسخ : آرررررررره...شباهته ظاهری هم داریم..

این نظر توسط Feri Lambert در تاریخ 1393/01/25 و 13:32 دقیقه ارسال شده است

آجي کجايي هستي؟
قيافتوبرام توصيف ميکني؟
پاسخ : من؟اهوازیم...توصیفم؟میام وبت مینویسم برت گلم..

این نظر توسط Feri Lambert در تاریخ 1393/01/25 و 13:26 دقیقه ارسال شده است

فداي تو...
پاسخ : قربونتتتتتتتتتت

این نظر توسط Feri Lambert در تاریخ 1393/01/25 و 12:48 دقیقه ارسال شده است

wow...what a nice web...
سلام چطوري آجي؟؟؟؟[ماچ]آجي شرمنده ديروزنيومدم آخه اون نظرت پاک شده بود....فداي تو شم...[قلب]
پاسخ : وااااااای مرسی آجی که اومدی...همش بخاطرتواین وب رو درست کردم...


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 7
  • کل نظرات : 57
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 11
  • بازدید امروز : 9
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 10
  • بازدید ماه : 15
  • بازدید سال : 21
  • بازدید کلی : 101