loading...
عاشق ومعشوق
رز بازدید : 38 دوشنبه 25 فروردین 1393 نظرات (8)

ازنظرمن که خوشکلن...شماهم نظربدین خوبه یانه...


 

 

هوووووووو کی رومیخوای بزنی؟؟؟فردوس برو بگیرش!!!گلمبرتااااااااا

 

بله ...آقای لمبرت میخوان مصاحبه کنن خوب گوش کنین

خوب بودن؟؟؟اگه بخواین بیشترهم میذارم...فعلا...

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط مهسا در تاریخ 1393/01/27 و 13:10 دقیقه ارسال شده است

سلام رز عزیز به وبه منم سر بزن خوشحال می شم دوست فردوسم ادرسم هم از فردوس بگیر اخه یادم رفته ههههه
پاسخ : باشه عزیزم میام

این نظر توسط Feri Lambert در تاریخ 1393/01/25 و 17:52 دقیقه ارسال شده است

رز قسمت نظرات وب هنگ کرده...آخرين نظري که داشتم اومده رونظرت...نظرتو غيب کرده....شکلک
پاسخ : الان دوباره برات میفرستمش..

این نظر توسط Feri Lambert در تاریخ 1393/01/25 و 17:29 دقیقه ارسال شده است

ررررررززززززززززززز........آدامممم موهاشو سبزززز کردههههههههه!!!!!!!!!!!
پاسخ : واقعا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟رزیتا آدرسی نداری برم باموهاسبزب ببینم؟؟؟؟؟؟؟

این نظر توسط Feri Lambert در تاریخ 1393/01/25 و 16:07 دقیقه ارسال شده است

منم توفکرت بودم...سرتاته وبونگا کردم...پروفايلتوپيدانکردم...شکلک
پاسخ : نمیدونم چرا نمایشش نمیده ری*ده تو اعصابم!بعدالکی می نویسه ثبت شد!

این نظر توسط Feri Lambert در تاریخ 1393/01/25 و 15:44 دقیقه ارسال شده است

راستي آجي فاميلت چيه؟
من خيبري...
پاسخ : پروفایلم رو فعال کردم برو بخونش عشقم!

این نظر توسط Feri Lambert در تاریخ 1393/01/25 و 15:30 دقیقه ارسال شده است

الان بگم رو دستم باخودکارقرمزنوشتمRoseباورت ميشه؟
معلومه که دوست دارم...
پاسخ : بلههههههه؟ واقعا؟ من امروز توی مدرسه همش به فکرتو بودم نفهمیدم کلاساکی تمام شد!!!

این نظر توسط Feri Lambert در تاریخ 1393/01/25 و 14:33 دقیقه ارسال شده است

واي آجي امروز زنگ ورزش که واليبال بازي ميکرديم دوستم شقايق گفت يه سرويس به افتخار رز بزن ببين ردميشه يانه...منم زدم رفت آسمون مستقيم محکم خورد توزمين حريف...يعني فک بودکه به زمين سقوط ميکرد...منم مرده بودم از خنده....
پاسخ : اووووه بابا ایول!حالا واقعا اندازه ای که توپه رفت تو آسمون دوسم داری؟ من که عاشقتمممممممم...

این نظر توسط Feri Lambert در تاریخ 1393/01/25 و 14:07 دقیقه ارسال شده است

آخخخخخخ واااااااااايييييي من به فداي اين پسررررررررررر.........مييييسسسسسيييي آجييي....
پاسخ : همشون رو دیدی؟


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 7
  • کل نظرات : 57
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 11
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 8
  • بازدید ماه : 13
  • بازدید سال : 19
  • بازدید کلی : 99